logo
Wtyk współosiowy UHF/UC1 50Ω nakręcany na kabel H-1000
nr katalogowy: 67410
Fotografie oferowanego towaru (real) - kliknij na zdjęciu aby powiększyć
powiększenie powiększenie
Opis przedmiotu
UHF (UC1) jest jednym z najstarszych standardów złącz stosowanych nadal w technice radiowej oraz Audio-Video. Złącze zostało zaprojektowane jako ekranowana wersja wtyku bananowego (styk centralny ma średnicę 4mm). Złącza UHF pracują w paśmie 0-300MHz i nie posiadają stałej impedacji. Stosowane są najczęściej w urządzeniach i antenach krótkofalarskich.

Oferowane złącze jest wtykiem męskim i przeznaczone jest do obsadzenia na współosiowym kablu koncentrycznym 50Ω o średnicy zewnętrznej 10.0-10.6mm, czyli na kablach z rodziny H-1000 lub RG-213 stosowanych w radiokomunikacji. Żyła centralna kabla łączona jest z pinem wtyku przez lutowanie. Kontakt ekranu kabla z masą wtyku można zrealizować poprzez lutowanie lub wkręcenie przewodu z wywiniętym ekranem do gwintowanego otworu wprowadzania kabla.
Wymiarowanie wtyku prezentujemy poniżej:
Do przesyłania sygnałów RF (Radio Frequency - wysokie częstotliwości MHz-GHz) stosowanych jest wiele rodzajów złącz koncentrycznych. W urządzeniach i antenach TV, SAT, FM, DAB, DVB, GSM, GPS, WiFi itp. występują złącza przeznaczone do pracy w zakresach częstotliwości od kilkudziesięciu MHz do kilkudziesięciu GHz. Najczęściej stosowane obecnie złącza prezentuje tabela poniżej - prezentujemy w niej wygląd wtyków i gniazd danego typu, maksymalną częstotliwość pracy oraz przybliżone średnice złącz.
Wtyk wykonany jest niklowanego stopu miedzi. Impedancja wtyku wynosi 50Ω.
Dane techniczne
Złącze: wtyk UHF/UC1 50Ω męski
Materiał: niklowany stop miedzi
Pasujący przewód: H-1000, RG-213 i odpowiedniki
Impedancja: 50Ω
Pasmo pracy: <300MHz
Wymiary (długość/średnica w najszerszym miejscu): ok. 33.5/18mm
Masa: 15g
Kontakt
Adres internetowy: www.stratos.pl
E-mail: info@stratos.pl
Tel: 22 834-88-30
Adres: Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie SP 223 ok. 200m od stacji metra Wawrzyszew)
Sprawdź jak dojechać (kliknij): mapka dojazdu