logo
Kabel zasilający serwerowy 230V SCHUKO-C19 3x1.5mm² 1.8m
nr katalogowy: 51062
Fotografie oferowanego towaru (real) - kliknij na zdjęciu aby powiększyć
powiększenie powiększenie
Opis przedmiotu
W instalacjach budynkowych sieci elektrycznych w różnych krajach stosuje się różne napięcia i różne typy złącz. W celu unifikacji złącz zasilania w urządzeniach elektrycznych i elektronicznych powszechnego użytku stosowane są złącza 110/230V zdefiniowane przez Międzynarodową Komisję Elektrotechniczną (IEC). W sprzętach elektroniki użytkowej najczęściej stosowanych jest 5 typów złącz:
Oferowany kabel posiada z jednej strony kątową wtyczkę 230V SCHUKO pasującą do gniazd 230V z uziemieniem w całej Europie kontynentalnej oraz złącze IEC C19 (żeńskie) z drugiej strony.
Trójżyłowy przewód wykonany jest z czystej miedzi o przekroju AWG16 (3x1.5mm²). Kabel zapewnia obciążalność 250V/16A, jest zgodny z VDE H05VV-F oraz posiada certyfikaty CE, LVD, VDE, PAHS oraz ROHS.
Kabel stosowany jest do zasilania urządzeń dużej mocy zaopatrzonych w złącze typu IEC C20 (komputerów, serwerów, UPSów itp.). Typowym zastosowaniem jest łączenie serwera posiadającego złącze C20 ze ściennym gniazdem zasilającym 230V.

Uwaga! Na rynku dostępne są wersje kabli zasilających wykonane z tańszych (niemiedzianych - CCS lub CCA) lub cieńszych przewodników charakteryzujących się znacznie większą opornością. Kable te oczywiście będą również przewodziły prąd, niemniej po jakimś czasie przy dużym obciążeniu mogą zachowywać sie niestabilnie. Gwarantujemy, ze oferowane przez nas przyłącza posiadają przewodniki z czystej miedzi o przekroju 1.5mm² i rezystancji (oporności) ok. 12mΩ/m.
Dane techniczne
Złącza: 230V UNISCHUKO (męskie), 230V IEC C19 (żeńskie)
Kabel: żyły miedziane 3xAWG16 (3x1.5mm²), średnica przewodu 8.3mm
Obciążalność 250V/16A
Długość: 1.8m
Masa: ok. 295g
Kontakt
Adres internetowy: www.stratos.pl
E-mail: info@stratos.pl
Tel: 22 834-88-30
Adres: Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie SP 223 ok. 200m od stacji metra Wawrzyszew)
Sprawdź jak dojechać (kliknij): mapka dojazdu